viernes, 31 de julio de 2009

Ghana-togo-benin-cameroon








Salut gent!!

Ja torno a estar a Cameroon. Sembla que aquest pais em cridi, doncs ja es la tercera vegada que hi vinc. De fet es un pais especial, amb una varietat etnica i paisatgistica increible, de fet ja diuen que es com l Africa en miniatura. Be pero ja en parlarem mes endavant. Vaig fugir de Mole nacional parc, a Ghana per anar cap a tamale una altre volta. D'alla vaig enfilar cap al sud, Kumasi, on vaig fer una parada d'una nit. Vaig anar a visitar un museu que va ser un toston i descansar una mica. Ghana esta bastant occidentalitzada, el caos Africa tant caracteristic queda mes difuminat. De Kumasi mes cap al sud, cap a cape cost. Un antic enclau on es comerciava amb esclaus des de 1500 fins a mitjans del segle XIX. El mes caracteristic de cape cost es el castell, contruit durant la epoca colonial pel comers d'esclaus; com ja he dit. Es un edifici inmens, amb les seves masmorres on tenien els esclaus; celes de castic, edifici dels comerciants; esglesia i demes bestieses. La visita a un lloc aixi remou les entranyes. Tota la costa del golf de guinea esta plagada de forts dels antics colonitzadors.

Ara no tinc temps de seguir explicant; dema continuu, us deixo amb algunes fotos de benin, togo i ghana!!

No hay comentarios: