miércoles, 15 de abril de 2009

Marxem!

Epali!
Canvis! Canvis! a ultima hora sempre pasen coses i aquesta vegada val la pena explicar-les! el que havia de ser un viatge d'un mes a senegal s'ha convertit en un viatge de temps indefinit (un any?) arreu d'Àfrica i pot ser del món. Com ho sentiu, el cofoi tornarà de senegal al cap d'un més, pero jo no!!! men vaaaaaaaaaaaaig! el tema que seguiré Àfrica avall fins a Camerun on em trobaré amb la mamaaaa i el papaaaaa cap a l'estiu. Després ja ho vorem, tot i que també m'agradaria pasar per Tailàndia!
Res, hem sap greu no haver pogut informar a tothom d'aquest petit canvi però ha sigut tot molt precipitat, vaig decidir-ho diumenge al matí...

Merci a totes les que vau venir al supar! i em sap greu per qui s'ha volgut acomiadar de mi i el meu stres previatge ha fet que no hagi sigut posible.

Petons a totes!!!!

Us deixo una foto de la despedida! falta la meitat de la gent....em sap greu pels que vau venir i no surtiu!

2 comentarios:

Ofuska dijo...

Escoltiiiii, per aqui ja hi ha qui el troba a faltar!! jajaja. Mira't el Berguedallibertari!!!
Molts petons i al tanto amb els hornitorrincs de les praderes, que s'assemblen molt al Cofoi i podrieu confronde-us1!!
Very petons!

Unknown dijo...

Porcs malparits, la Farras fara una festa. Pro nosaltres ens aborrirem sense putes ni okupes.