martes, 28 de abril de 2009

kedougou-dindefello-iwol

bon jouuuuuuuuuuuuur

Que pasa nanus. Estem encara a kedougou o com carai es digui! Pues eso que vam arribar despres del meravellos trajecte amb bus i septplace i aqui ens hem quedat uns dies gaudint daquesta calor infernal... Vam trucar el nostre contacte per aqui i ens va esplicar una mica el que seria lasuntu kedugunes. Aixi que ben contents el diq seguent vam decidir anar fins a Dindefello, a on hi ha una cascada dallo mes bunica. Vam decidir anar per variar amb trasport public qixi que ens vam acostar fins la gare routier del poble a esperar a vere si sortia algun nyigu nyagu o com sa digui cap a Dindafello. Despres de varies hores de suportar la calor i morts de fastic encara quedaven 10 places perque el bus somplis...(aqui els busos no marxen fins que no estan plens( total que com que no voliem perdre mes el temps (ens surt super be) vam decidir llogar una moto i arribarnos pel nostre compte a Dindafello. Les indicacions del nostre contacte no podien ser mes precises "tot recta" aixi que no hi podia haver perdua posible. Vam tardar uns 5 o 10 minuts a perdrens totalment al mig del desert ab una calor infernal... sort en vam tenir de trobar un poblet de 4 cases on ens van convidar a eixoplugarnos de la calor i ens van acompanyar fins a la carretera que estava a la quinta ostia. Aixo si sa de destacar la amabilitat de la gent daqui, al menys a les zones o no es veuen tants turistes. el poblat era el tipic poblat africa de postaleta. Cases rodones de fany amb sostre de palla. Aixi que vam reempendre el cami, no sense abans tenir una petita avaria amb la moto que va arreglar un altre motorista que vam parar. Per fi vam arribar al campament Dindafello.... El dia seguent era dia de mercat, totom satansa al poble a comprar i vendre el que tenen, des dels pobles del costat fins a guinea, que queda aqui al costat. Naltrus a la nostra, vam anar a la cascada on pasariem tot el mati banyantnos i refrescatnos de la calor terrible. MLolt xula la veritat; dallo mes munica. El dia seguent vam tornar cap a Kedugu a tota ostia i vam arribar satisfactoriament.... Ahir i avui hem anat a Iwol; un poble a 22 km daqui don es uriund el nostre contacte, el Papis. Un poblet dallo mes xulu; rodejat de Baobaps i arbres enormes. Bastant imresionant. Hem fet el que seria la nit alla i avui hem tornat cap a kedudu. I aqui estem ,ara venim de banyarnos de la piscina de lotel mes car del poble on anem a fer el rastrero. I dema cap a TAmba i despres cap a Casamance... on hi fa mes bo...

Aleeeee, que vagi molt be l1 de maig bandarres que veig que us ho curreu!!!

5 comentarios:

kols dijo...

Jejejejje, aprofiteu be bandarres!!! Almenys esteu a salvo de la terrible grip porcina que ens assetja! Pero els posts estan resultant molt decepcionants!!! ni fotos, ni orgies, ni animals terribles intentant devorar-vos... A vere si espavilem!!!! Una abraçada als dos!

anna dijo...

uuueeeeii!!!!
k diuen akests nois? k diu k hi han negres a l'africa? esteu delirant!
munyiiiii!!!!!!! cuffffooiii!!!!
uhooo k be k us o passeu, tot i les historietes k us passen i les k us keden!!! jeje la vida es dura, ja o sabeu!!!
va makuusss a disfrutar molt i a remullarvos tan kom podeuu, k aki ja ens remullen els nuvols k no para de ploure cullons!!
una abraçada ximplets!! a veure k apreneu dels monos i del viatge en general!! munyi cuida el cufoi. cufoi kuida el munyi! un patonas

Catnoia dijo...

Fins k no penjeu alguna foto creure que us esteu inventant tot!! jejeje. No res, l'enveja dolenta ;P
K disfruteu i continueu deleitant-nos amb les vostres aventures! Una abraçada de Koala per tots dos!!!!!!

Lluïsa dijo...

quina enveja que em feu i jo aqui per berga aguantan pluja i mes pluja com avui ala tarda cufoi ves al tanto amb el sol quedaras com un gambot que es pitxor que estar com una gamba i tu andreu u tenies molt amagat aixo de marxar tant de temps et trobarem a faltar be disfruteu molt que la vida son dos dies i a mi ja casi m'han passat tres a veureles fotos dels koalas etc. Una forta abraçada per tots dos. M.LLUISA o sigui mama dels dos cols

Anónimo dijo...

Andreu!!
Estic molt enfadada perquè no em vas dir res. Jo que estava esperant que vinguessis més a Bcn tal hi com em vas dir....
Res doncs, disfruteu moltissim i ja anirem seguint amb l'alba les vostres historietes.
Informa d'on et dirigiràs més endavant, no estria malament venir-te a trobar en algun indret.