martes, 22 de julio de 2008

ja soc a madagascaaaaaaaaaar

eeeee!

ja soc aqui!!! iuju iujuuuu
Pues esu despres de 11 ores ficat en un avio vaig arribar air al mati sa i estalvi a Antananarivo la capital de Madagascar. I res tu que si ara treute de sobre els milions de tios que tatabalen a laeroport i cap a lotel. La ciutat es una mica bastant caotica; tipica ciutat africana, gent gent i mes gen per tot arreu; pero encara pases bastant desapercebut. vaig arribar fet una merda i totom em volia estafaaaar total que despres de fer fora del meu otel un pesat que em volia vendre caniques dientme que eren pedres precioses vaig trucar a un pavu que parla espanyol que vai treure de la web de couchsurfing.com i em va dir que a la nit i avia planejada una festa sensacional amb un grup de penya darreu del mon que estan a madagascar. Total que va estar be la festa, vaig acabar a unes hores intempestuoses amb una colla de gent bastant especial. Avui sen anaven a fer una ruta pel sud de madagascar per 15 dies; em van convidar a anar, avien llogat un minibus i la ruta estava be pero el seu presupost es masa alt per mi!!! total que els e deixat marxar i ja mu fare jo pel meu compte.
Ja me patejat la ciutat de canto a canto i la veritat que ja nose que mes feri aqui, ho sigui que dema marxoooooooooooo a un poble inpronunciable. A mes aqui fot una rasca del mil; estem a 1400 metres i jo vui caloooooooooooooo, ho sigui que menvai...

Apa xauuuuuuuuuuuuuuu

10 comentarios:

Anónimo dijo...

ai andreu no ens facis patir! posa't una rebequeta!

Colta ja pots estar inventant històries increibles i marranes en comptes de venir tant a internet. Que ahir al matí abans ja vam veure que "algú" havia entrat al bergueda llibertari des de madagascar (un lemur llibertari fijo). jijijij

Res passato la mar de bé i portans caniques de colors!

Anónimo dijo...

AAAAAAAiiiii ves alerta que a madagascar es mengen les tortugueeeeeeess!!!! A vere si penjes alguna foto bandarra! ah, i secundo la opinió del pep sobre les histories increibles!!!!

Anónimo dijo...

Jo també vull històries increïbles i mooooltes fotos sobretot, ke hem fas una enveja....I si pots apart del lemmur que m'has de portar de record també vull unes pedres precioses d'aquelles que et van oferir (segur que sí ke ho eren i tu vas pensar que no beneit!). Així que arribar i emborratxar-se, si eske no canviaras mai...el turisme de borratxera no és bo...amb raó et van convidar a anar amb ells de ruta, devien anar ven pets i es devien pensar que eres una dona molt maca! o una apetitosa tortuga com diu el cols...jejeje
Ja tenim cartell del PUNK AL BOSC, l'has vist? Fes-nos propaganda per si hi ha punkys a Madagascar!!!
Apa maco, ves al tanto amb les paparres i posa fotos jaaaa!!
Petons de colors!

Anónimo dijo...

Hola Andreu!
Aixó no se pas com va xo bueno! Com va tot per qui? Ja ets a un lloc on fa una mica més de calor!
Fa molts dies que no escrius i tots estem esperant que escriguis i enviis fotos per poder riure una estona!
Bé et deixo que nem a dinar!
Passa-ho bé!
Una abraçada

Llum dijo...

Andresss!!!!!

Ara stava escoltant les fantastiques efemerides, jejeje, com es nota que no hi ets, han escursat el programa una hora!!!s'els ha de posar a ralla!!jeje

Bueno marmota, a disfrutar!!!

un petonas!!

thun dijo...

Andreu, que es eso de que estás pasando frio? es que todavia no estas jinkandote elefantas?
a ver si vas poniendo fotillos de tus hallazgos, que se note que eres historiador de pleno derecho y trabajador de ambulatorio de pleno tumbau.
Abrazo grande desde la kostra del sol naciente.

Anónimo dijo...

a veure si dius alguna cosa que comencem a estar preocupats. No fem res més que mirar les notícies no fos cas que hagués passat alguna cosa al xino de madagascar!

Anónimo dijo...

Per a que no pateixis tant, Pep, et diré que hem vaig trobar la mare de l'Andreu i hem va dir que com que ja s'havia cansat d'estar a la capital i era massa ciutat per ell, ha decidit marxar a l'aïllament dels petits pobles i ke estaria uns dies sense donar notícies. Així vindrá encara més carregadeta la pròxima nova...A veure si posa fotos la tortuga!

Unknown dijo...

Oye, recuerda que dijiste que me traerías un mono... no lo dejes para el final que se te olvidará!
Salud tetudo!

Anónimo dijo...

volem noticies, el regio 7 és molt aburrit!