martes, 15 de julio de 2008

Ei! que jo marxo tu!

Pues eso pels que no ho sabieu m'envaig a Madagascaaaaaaaaaaar! ale pues eso! Marxo el diumenge dia 20 juliol i tornu el 19 de setembre. Total un parell de mesos, enveja no?. I res ara estic fent la maleta i tota la pesca i repesca tu! que es un liu que si ara compra imperdibles, que si taps a les urelles que si nose que...
No tinc cap mena de plan, men vaig jo, la meva guia i el meu francés de primer curs (sera macu de veure) i a veure fins a on arribo. Espero que em fiqueu moooolts comentaris super divertits. Jo prometo no aburrir-vos amb les meves histories (inventades o reals) que esplicare de magadacar i sobre tot el que em pasi en aquest pais mig africà mig asiàtic.

Aleeeeeee!

11 comentarios:

lola dijo...

Coi de pòtul!

Espero q et vagi molt bé, tot i abandonar-nos en temps convulsos i segones transicions.

Porta socis, i armes pel poble!

Andreu dijo...

eeeeeeeeeeee!!

que ara ja es poden fer comentaris!! que fins ara no.. perque nose masa com va aixo!

Aleeee fins araaa

Anónimo dijo...

pesaaaaoooooooooooooooooooo

marxa jaaaaaaaa! jijijiji
quina sort: tu amb els lemurs i nosaltres a Berga amb els stalinistes. Ja t'ho canvio noi!

Per cert el lemur del teu costat és terriblement atractiu!

Fem una crida perquè tothom faci comentaris fins arribar als seixanta, jojojojo, a veure si així marxa abans. jijij

ale

thun dijo...

te echaré de menos, Andreuet, a ver si te follas muchos elefantes en madagascar, aunque no se si hay.
Un abrazote

Anónimo dijo...

Pero no era una pelicula de dibuixos animats això de Madagascar?

En fin podent anar a Marina d'or. Vigila amb els cocodrils i les ladilles.

agur

Anónimo dijo...

mmmmm... Aixi que t'en vas... Doncs molt bé!! Ens deixes el "lider" sense "secundón" ara!!! La plaça sera posada a concurs public, i hi haurá una gran batalla de "retrasats", "puristes dogmatics" i "freakies bojos del cap", jajjajjajjajaa!!!!! Saluuuuut!

Anónimo dijo...

Iep Andreu!!! Veig que te'n vas a Madagascar. No t'estàs de res!!!
Ara que farem els oients exiliats del Berga podrida??!!!
Per la gran ciutat seguirem les teves aventures.

Salut!!!!!!!!!!

Llum dijo...

Marmoota!!!!

Mira que vaig estar estona barallant-me amb el teu coi de bloc, no hi havia manera...ah!!merxi per la propaganda!jeeje

Vols dir que aguantaras tantes hores d'avio??esta mooool i moool lluny!!!ja t'ho has pensat be???jijii

Bueno xiket, passat-ho molt be, que aixo esta fet per tu...
Pep!!!que et quedes horfe???

Un peto ben grooos bandarra!

Anónimo dijo...

Que ja se'n ha anat? Digueu-me que ja se'n ha anat... :p

Anónimo dijo...

Andreuuuuuuuu!
Quina envejaaaa! Esperu que ho disfrutis molt molt molt!
Cuida't

Clara

Anónimo dijo...

Escolti!!! Enrecordi's de portar-me un lemmur de record, pero no pas d'aquells de veritat sino de pelutx!! que per mico ja et tenim a tu...jejeje
Petonets!