viernes, 8 de agosto de 2008

Morondava-Antsirabe-Ranonafana





ieeeeeeeeeeee

Ei que em vaig descuidar de donar les gracies a les okupis insurrectes del clot que em van portar fins laerupoooooooooort merciiiiiiiiiii. iujuuu.
Bueno al liu. Pues em vaig pirar de morondava ara fa uns dies direccio a Antsirabe, les terres altes, a 1400 metrus d-altitud. 15 oretes mes de taxin brus daquests. Vai coneixer a una parella de francesos i vam compartir el viatge. Al mati del dia seguent pues vam arribar a Antsirabe. Alla hi vaig estar un parell de dies. per rentar roba i tota la pesca. La veritat que m-aburria bastant la ciutat. Molt maca pero quan em vaig haver patejat els diferents mercats ja no sabia que mes fer-hi. Ho sigui que vair posar rumb al sud. Aixo es una meravella la carretera esta asfaltada tu i en 5 hores vaig recorrer 250 kilometres. Despr'es vaig enfilar cap a Ranomafana. Poblet on hi ha un dels parcs nacionals mes importants de Madagascar. I aqui estic tu, que no sabia que hi havia internet i es veu que si tu. Ahir vaig anar a visitar el parc, es una pasada. lemurs i mes lemurs. Senyora Eva i senyora Rebeca ja us he comprat el famos lemur de peluxe vale?? be no es de peluxe es cusit pero encara mes millor. Pues esu que lemurs i cameleons i de tot una mica. El bosc es trupical, no es tant impresinant com els de l-ecuador pero deunido. Molt xulu. Rebeca trobu indignant que diguis que faig mala cara a la fotu. Amb lu guapo que estic. Aqui he estat un parell de dies amb uns yankis bastant especials. Alguns d-ells han marxat. Ara comparteixo habitaci'o amb un nanu de boston que esta aqui perque va venir a fer cosetes per una ONG i li queda una setmana per marxar. Total que dema posarem rumb a Isalo, un altre parc nacional del sud. I em sembla que amb aquest ja haure complert pel que fa al tema dels parcs nacionals. Es com el gran canyon del colorado pero a la malgache. Alla tenim la intencio de fer una escursioneta de 3 dies o algu per lestil. Ja vorem. Ara pel que podeu veure estic seguint la carretera turistica, asfaltada!!, fins a Tulear (plaia) i alla tornare a pirarme de les zones turistiques per visitar la costa al meu aire.

Aleeee a cascar-la

Us deixo amb unes fotos molt xules.

Un lemur, un minicamaleo, Antsirabe els pousse pousse (els homes-taxi, aixo es una influencia astiatica, vaig veure el mateix a calcuta abans que els prohibisin) i finalment un pont de ferro destrosat per una riada durant la sesio de ciclons, com que cada any la sessio de ciclons acaba amb moltisims ponts els malgaches han decidit ferlos de fusta i resignarse a reconstruir-los anualment.

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Lo de Morondava vale, lo de Antsirabe bueno, però lo de Ranonafana..., com has pogut inventarte un nom raro! jijiji

Me n'alegro que t'ho passis com les cabres malparit! Aquí estem currant a saco per tenir el llibre del busquets i l'agenda (curro més estan de vacances que a la feina...). Bueno, el cas es que tot està quedant super de putissima mare, ja vuras, quan tornis fliparas.

Bueno, disfruta molt i fes moltes fotos al parcs que després ens has de fer un passi aki al centru. Pensa sobretot a fer fotos quan vagis borratxo emboltat de noies que s'enamoren de tu de sobte i tal i qual...

Disfruta molt nen, per ki fins hi tot hi ha algun dia sulto que se't troba a faltar. Apa cuida't. Salut i anarquia sense límits d'aquets!

Anónimo dijo...

Ieeeeeeeeeeeeee!!! Morondawa, morondawa... Doncs Amsterdam es ben maco tu!! Records des de les holandes, ben mirat hem entrat al teu blog per aixi donar senyals de vida també, jejejeje... Salut!!!

Anónimo dijo...

Cols, Eva, Manolito, Pitus i Goku..., jodo que miede juntos! jjajaja.

Una abraçada des del centre del mal internacional.

Petons i magrejades per a totes!

Anónimo dijo...

Hola Andreu!
Moltes gràcies pel monito que ens has comprat! Segur que és molt maco, xo ara n'has de mangar un de veritat!
Xo ja estàs bé, és que fins i tot a l'altre punta del mon t'has de ficar amb mi? A més a més ningu posa en dubte la teva bellesa, xo alla amb aquella foto fas cara de cansat,i de no gaire content. Home com ets, fins i tot l'home mes guapo del món deu tenir dies dolents!
Nosaltres avui marxarem a menorca amb el pep i l'eva i alla ja hi ha el pepus. Ja veuras que be que ho passarem quan arribem pq al barco pot ser la mort. Xo que hi farem!
Bé et deixo i a veure si tornes a ecriure aviat.
Xo jo tornaria aviat pq ja et trobo a faltar, no tinc amb qui ficar-me ara!
Records de l'ALeix (que estàs dormint per cert).
Un peto!

Ribera dijo...

Bones Andreu!!!

Eis, molt guapo el viatge que t'estas tirant! veig que els que treballeu al programa "berga podrida" teniu un bon sou!!
Pel que expliques i les fotos m'imagino que ha de ser molt guapo, però trobo a faltar històries més teves com ara... agafar un bon pet i acabar sense consciència i pantalons, liarla amb la gent, provar de ficar-LA de totes totes (encara que al final resulti tenir una titola el doble que la teva)... etc ...

O sigui que posat les piles i comença a desmarxar-te!! això si intenta acabar d'una sola peça i amb els 2 ous!

Per lo que fa als noms dels pobles, penso com el Pep... d'on cullons treus aquests noms tant raruss?? són medicaments que pren el cols?? jajaja

Bé, cuidat molt Andreu i disfruta al màxim el viatge!!! i a veure si aquesta vegada no tornes amb gaires malalties... (gonorrea,hepatitis,sida...)

Salut

Anónimo dijo...

Hem fas molta embeja andreu!
M'ha encantat veure el teu blog, tot el que estas veient és fantastic.
Cuidat molt i passat'ho molt bé!

Anónimo dijo...

que cosas más bonicas tienes questar viendo Andreuet, aqui en Málaga empiezan hoy las fiestas, y toca Bisbal, me acordaré mucho de ti cuando cante, y de lo que pasó entre los dos en el parquecillo ...
No abuses de los lémures y pásalo bien!

Anónimo dijo...

Ei andreu! On t'has ficat que no dius res fa dies! Ja et cuides? Abriga't eh! jajaja Apa, records!

Unknown dijo...

Ese andreu viajero!
Me alegro que la estés gozando, mamon! Pero no te creas que por aquí nos quedamos de brazos cruzados... el viaje a granada/almería-creamfields fue de puta madre! aunque en granada acabamos haciendo lo mismo que hice contigo: perro andaluz, soma, perrga gorda.. y como siempre, terminábamos en esa gran disco: la vooga! Yo un día entero lo pasé buscando lo que perdí en albaicin... mierda! jiji
Bueno, a ver si actualizas con más frecuencia, y no te olvides de traerme un mono!

Anónimo dijo...

Andreu! som la clara i el ramon i volem que ens portis un Lemur! (a cada un) xD
que disfrutis del viatge i salut!

Llum dijo...

Andres!!!

Que t'has perdut??a vejam si ens informes dels teus ligues, espero que en tinguis mes que jo amb aquests 5 mesos sense menjar-me un roscu!!!!jejeje...ja no val la pena escriure al meu bloc, sense noticies interessants ningu em contesta, buuuaaaa!!!!jijiji

Bueno marmota passat-ho molt be, que ja queda menys!!!jejeje...be, a mi se m'acaba el xollu abans que a tu.

A disfrutar!!!

Anónimo dijo...

bastard, a veure si ens esplikes alguna cosa, sinó pensarem kel teu viatge és mol aburrit i ke no as trobat el lèmur màgic ke t'havia d'explicar la ruta per arribar al rovelló més gran del mon.
Ale, a cuidar-se